۱۳۹۰ دی ۱۱, یکشنبه

شنیده شده است

 مطالبی که تحت عنوان "شنیده شده است" در سایت ملی مذهبی ها میخوانیم بمانند مطالبی از این دست در ماهنامۀ ایران فردا است 
من نتوانستم از خود سایت لینک کنم لذا مطلب را دور سرم چرخاندم
شنیده شده است که
علی اکبر ناطق نوری نامه ای به رهبر جمهوری اسلامی نوشته  که در آن گفته است زمانی که شما با موسوی در گیر بودید من و مهدوی کنی را نزد امام  فرستادید. ما به ایشان گفتیم که شما نمی توانید با موسوی کار کنید.اما امام نپذیرفتند.
شما به امام پیغام دادید که من ایشان را قبول ندارم ، اما چون شما رهبر هستید حرف تان را می پذیرم و ناگزیز می مانم.
حال من هم به شما گفته ام که نمی توانم با احمدی نژاد کار کنم، اما شما بر ایشان اصرار دارید؛ در نتیجه من خود را کنار می کشم.
طبق همین شنیده گفته می شود که ناطق نوری پس از این نامه از مجمع تشخیص مصلحت نظام و بازرسی بیت رهبری استعفا داده است.
ولی با این وجود وی در آخرین جلسه مجمع شرکت کرده است. بدین ترتیب به نظر می رسد رهبری چمهوری اسلامی  با استعفای وی مخالفت کرده باشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر