۱۳۹۰ تیر ۱۹, یکشنبه

ارایش خانمها

چندی پیش از یکی از خانمهائی که خیلی به سر و وضع خودش رسیده بود سوال کردم که چرا در یک مهمانی ساده هفت قلم ارایش کرده است؟
همین سوال ساده باعث شد که بحثی درگیرد و اکثر اقایان  حاضر به بنده حمله کنند که به حقوق خانمها احترام نمیگذارم و به جای اینکه مدافع حقوق زنان باشم برایشان مانع تراشی میکنم و همچون مذهبی های عقب افتاده نگاهم به زن، نگاهی فئودالیستی است و طرفدار مردسالاری هستم و... خلاصه دردسرتان ندهم بیش از انکه خانمها حرفی بزنند این اقایان بودند که در تمام ان ساعات نفرین شده مرا شماتت و سرزنش میکردند و گاه متهم و حتی یکی محکومم کرد که اساسا بنده نگاهم به زن، نگاهی فاشیستی است
و من در تمام این مدت بفکر بودم که سوال حقیر از ان خانم محترم چه پاسخی میتواند داشته باشد
راستی چرا خانمها اینهمه به ارایش و شکل ظاهری خود اهمیت میدهند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر